28 Haziran 2009 Pazar

Helsinki resimleri falan

Şu anda Satakunta adında bir hostelde kalıyorum. Daha önce bir hostel kalmışlığın olmadığı için kıyaslama yapmak zor ama bence fena bir yer değil. Otelden tek farkı odada tuvalet olmaması. Onun dışında bir sorun yok. Kahvaltı fena değil; bulunduğu yer merkezi.

 

Johanna ile Pihlajasaari diye bir adaya gittik. Ben aslında biraz şehri gezmek istiyordum ama Johanna'nın iki zaptedilmesi zor çocuğu var ve en kolay orada takılırız dedi bana. Çok güzel bir yer. Helsinki merkezde tekneye binip bizim adalara gitmemiz gibi gidiyorsun. Bazı farklar var tabi: etraf çok temiz, kalabalık değil ve en önemlisi şehrin dibinde gece kamp atıp kafa dinleyebiliyorsun. Millet tedarikli gidip mangal muhabbetine giriyor.



Deniz olayına burada bu şekil giriyor arkadaşlar. Her şey iyi, hoş ancak deniz buz gibi. Burada insanlar güneşi görünce tozutup kendini denize veriyor. Her yer küçük yarış yelkenlileri ile dolu. Neyse, öğlen yemeğini buradaki lokantada yedik. Ben somon tercih ettim, şahaneydi. Sos olayı..

Hiç yorum yok: