12 Temmuz 2009 Pazar

10.07.2009, Cuma

Oulu'dayim. Kıyıda bir meydana kurulmuş bir sahnenin yanında. Nedendir bilinmez bir hüzün aldı gidiyor. Birazdan konser başlayacak. Ne konseri bilmiyorum. Solumda bir vin, millet bungee yapıyor. Fonda Scorpions. Herhalde rock konseri diyorum. Yine de hüzün. Hava güneşliydi, bir anda kapandı....

Meğer açlıktanmış hüzün. Burada standlar var yemek aldığın. Plastik tabaklarda falan. Standlar bir karenin üç kenarı, bir kenarı sahne, ortada da oturacak masalar ama en az 50 metre var bir kenar, büyük yani. Neyse, Hintlinin standından tavuk-pilav aldım, indirdim mideye. Tam üzerine de AC/DC çalmaya başlayınca hüzün filan kalmadı. Şu solistin sesi beni değil, ölüyü diriltir.

Konseri bayağı bir bekledim. Belki de 2 saat. Benim masada oturan bir çiftle muhabbet ettik bu arada. Şehir için bir iki tüyo aldım. Sonunda konser başladı. Baterist, bascı ve saksafoncu da dahil 8 kız, 2 erkekten oluşan bir grup. Dört solistle blues ve pop karışık çok sesli müzik yapıyorlar. İki sorunları var: zenci değiller, daha çok çalışmaları lazım. Yine de iyi vakit geçirdim. Bütün şarkılar İngilizceydi galiba.

Konser nihayete erdiğinde karnım 3-4 bira ile dolmuştu bile. Bisiklete atladım ve döndüm kampa. Çocuğun söylediğine göre yol-su-elektrik uzantısı olarak yeni bir hizmet, tüm şehirde wireless varmış. Bugüne kadar gördüklerime uymuyor ama bir deneyeceğim yarın.

Hiç yorum yok: