13 Temmuz 2009 Pazartesi

11.07.2009, Cumartesi

Gece kitabı bitirmek için kastığımdan sabah 9'da uyanabildim. Bir duş aldıktan sonra Oulu'ya gittim. Bugün elde harita, fotoğraf çekerek gezmeyi düşünüyorum. Ne de olsa şehir gezeceğim.


Kahvaltıda balıklı bir şey yiyerek otantik olmaya çalıştım. Fena değildi ama kahvaltıda balık bozar delikanlıyı. Şu anda meydanda oturmuş yazıyorum bunları. Demin Internet'i denedim, çalışıyor. Valla helal, İstanbul'a da lazım. Hem belki TT batar da kurtuluruz.


Biraz şehri dolaştım. Sonra limanı gören bir yerde iki saat bezdim. Fazla bir şey yok. Bir bira ve yine aynı Hint yemeği. Pilav tam lapa; tabi adamlar bir tencere yapıp 3 saat onu satmaya çalışıyorlar; düzgün olsa şaşırırdım. Bu pilavı bizde satmaya kalksalar kesin dayak yerler. Yarın kısmetse Rovaniemi'ye geçip gezinin teoride en baba kısmına başlıyorum: Kuzey Bölgesi, Lapland.


Hiç yorum yok: