10 Temmuz 2009 Cuma

04.07.2009, Cumartesi

Sabah yola çıkma zamanı. Yolu uzatmak pahasına göl kıyısına gittim kahvaltı için. Yine tatlı çörek. Bizde simitin üzerinde susam var, bunlarda toz şeker. Dışarıda yemeyi bırakmam lazım. Yüküm de var biraz. Dün aç karnına alışveriş yaptım. Bir de kitap aldım.

Geçen gün Jyvaskyla'ya gelirken köprünün birinin üzerinde martının biri bana taktı. Manyak kuş nasıl pike yapıyor kafama doğru. Jiji yapmaya çalışıyor ama ben kahramanca savunuyorum kendimi. "Höst, huşt" falan anlamıyor. Sonunda korna çalmayı akıl edince kaçtı. Zaten insanı hayvandan ayıran şey akıl derler.

Sosis yaparkene..
Bugünkü hedef 50 km. Artık doğuya doğru gideceğim Kuopio'ya kadar. Bildiğimden değil, tavsiye üzerine. 4 günde gitsem iyi diyorum. Yolda takılırım biraz. Şu anda kahvaltı ederken limanda, Fince haberleri dinliyorum radyodan.

Yolda yağmur başladı, hava soğudu. Bugün geldiğim kamping de bayağı güzel. Herşey var. Akşam mangalda sosis yaptım. Hava harbi soğuk. Ne var ne yok giydim. Yarın da burada kalabilirim.

Hiç yorum yok: