11 Temmuz 2009 Cumartesi

07.07.2009, Salı


Sabah uyanınca acele bir kahvaltı, sonra biraz kitap okumaca. Saunaya gidecektim ama önce biraz gezeyim dedim etrafı. Bisiklete binince anladım ki ön takımlarda sorun var. Sanki frene basıyorum bir taraftan. Rahat dönmüyor teker. İçini biraz temizlemeye çalıştım ama açarsam bilyalar falan dağılacak, Clousseau gibi sıçacağım diye Kuopio'ya gideyim, yaptırayım dedim. Zor bela buldum bisikletçiyi ama temmuz sonuna kadar tatildeymiş. Kapıdaki yazıyı öyle tercüme etti yoldan geçen bir hayırsever.

Ben de biraz takılmaya şehir meydanına geldim. Tatil beldesi havası var burada ama bir taraftan da düşününce, adamların bütün şehirleri böyle biraz. Sokaklar burada diğer şehirlerinkilere göre biraz daha dar ama bir Mardin değil tabiki. Şimdiye kadar aşağı yukarı gittiğim her yer daha güzel çıktı. Belki giderek alıştığım içindir.

Başka bir bisikletçi bulup aleti bıraktım. Galiba tekerleğin değişmesi lazım. Serdar'ın tekerleği olsaydı çok üzülürdüm. hurda murda kalan yolda taşırdım yanımda valla. Biraz şehir merkezini dolaştım. Canım sürekli bir şeyler yemek istiyor. Savolinna'yı herkes öve öve bitiremediği için görmem gerek diye düşünüyorum. Buradan her gün sabah tekne kalkıyor oraya. Bir gün sürüyor. Enteresan olabilir. Akşam kalacak yer de ayarlayabilirim. Ertesi sabah da dönüyor tekne.



Hava boktan burada. Arada bir iki atıyor. Sonra da kuzeye Rovaniemi'ye gidebilirim. Neyse, bisikleti aldım. Şehirde bir iki fotoğraf daha çekip döndüm. Sabah takometre bozuktu, ama dönüş 10 km. Daha yakın zannediyordum. 3 gündür bir kitaba takılıyorum. Akşama kadar onu okuyup yattım. Fazla bir olay yok yani.

Hiç yorum yok: