11 Temmuz 2009 Cumartesi

08.07.2009, Çarşamba

Sabah 4te uyandım. Sağanak var dışarıda. Kendi kendime konuştum uyanmaya çalışırken. Sonra dışarı çıktım saat 8 falandır diye. Bisiklet bu arada ıslanıyor tabi ama önemli değil o kadar. Tekrar yatıp 8'de kalktım. Bir terslik var ama anlamıyor ben. Çantaların yağmurluğunu takmayı unutmuşum. Hemen kalkıp taktım ama zaten ıslanmış çantalar. Benimki de akıl. Sen her şeyi düşün belki gece yağar diye - ıslanmaması gereken herşey çadırıntozluğunda - ama çantaları açıkta bırak. İki çift ayakkabım var. Birinin sağ, diğerinin sol ayak ucu tozluktan dışarı baktığı için ikisi de sırılsıklam olmuş.

Kahvaltı. Kahve. Kitap bitti nihayet. Banyo. Şimdi sağanak altında çıplar ayaklarda terlikler ama üst taraf su geçirmez bir biçimde geziniyorum ortalıkta. Allah'tan hava soğuk değil. Plan yarın Savolinna'ya gitmekti ama bu havada çadırı toplamak cinayet olur. Yarın falan da yağacakmış. Açmazsa yarın da buradayım. Sauna'ya giderim en azından. Hala gitmedim, yazıklar olsun bana.

Demin birileriyle konuştum. Yarın fırtına ve yağmur var dedi. Burada bir gün daha kalırsam yazık olur. İnsan sıkılıyor. Yaş ortalaması 65-70 vardır. Her taraf pinpon dolu. Hani ortalama aşağıda olsa ne olacak sanki, o da ayrı bir soru. Arada bakıyoruz pinponlarla birbirimize, beraberce içimiz geçiyor.

Öğlen sosisli makarna yedim. Akşam da makarnanın kalanını yapıyorum şu anda. Bitsin şu yiyecekler artık. Sabaha erken kalkarsam ve hava iyiyse doğru kuzeye. Savolinna'ya dönüşte de uğrayabilirim.

Hiç yorum yok: